Известие

Collapse
No announcement yet.

Нестабилна работа на двигателя 1.4ТС 103коня

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    WD40 Почти всяка една бензиностанция, железария или нещо сходно.
    Това е просто много рядко масло(и един господ знае какво още има в него) във влакон под налягане. Като пръскаш- прониква навсякъде
    Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
    ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от DeViL145
      И в двата случая нямам идея от къде да се сдобия с едното или другото. Някакви идеи
      В "ЕВРО 07" срещу автогарата - отстрани на автомивката се намира. Попитай за Потенциометър на дроселовата клапа която е и с вградено моторче на празен ход.

      Цена: 250-350лв.
      Alfa Romeo 146 1400 L MEDIO 16V TS '00 - Бивша

      Чат за съфорумци: http://clubalfaromeo.walker-bg.info/

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Kamen
        Първоначално публикувано от DeViL145
        И в двата случая нямам идея от къде да се сдобия с едното или другото. Някакви идеи
        В "ЕВРО 07" срещу автогарата - отстрани на автомивката се намира. Попитай за Потенциометър на дроселовата клапа която е и с вградено моторче на празен ход.

        Цена: 250-350лв.
        Абе първо да си взема ВД 40 за 5 кинта и да пръсне - моята като я купих така играеха едно пръскане и вече над 2 години няма проблем.
        2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
        CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

        Comment


        • #19
          Благодаря много на всички! Още утре отивам да пробвам
          145 1.4 TS 99' EX
          145 1.6 TS 99'

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Yon
            Първоначално публикувано от filip_gad
            Колеги, и аз съм със 146-чка, 1,4 ТС, и имам същите проблеми, мени обороти и доста често нямам мощност.... Другото е, че сутрин като я запаля трябва доста да е изчакам за да мога да потегля, и доста често когато я запаля сутрин, първия път ми гасне
            Ако колата е тази от аватара явно е с алуминиевия капак на клапаните и стария дросел т.е. МПХ лесно се чисти. Развиваш и чистиш с клечки за уши.. :P
            Съжалявам, но много, много не разбирам, бихте ли ми обяснили малко по-подробно къде точно се намира това пусто моторче?
            146 1.4TS `98 + LPG BRC Flying injection

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от filip_gad
              Съжалявам, но много, много не разбирам, бихте ли ми обяснили малко по-подробно къде точно се намира това пусто моторче?
              Пусни търсачката има купища снимки
              97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

              .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

              Comment


              • #22
                не че имам нещо против да се помага на колегите алфисти със съвети ама на човек дето не знае какво в ВД40 , МПХ и т.н ., единственият разумен съвет който може да се даде е да посети някой сервиз.
                В противен случай по схемата "направи си сам" без даже да знаеш какво правиш най-вероятният резултата е да се влошат нещата

                Comment


                • #23
                  Не тва със стрелката, а онова с кръгчето, позиция 49
                  Mitsubishi Outlander
                  Mitsubishi Space Star
                  Daihatsu Terios

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Crusader
                    Не тва със стрелката, а онова с кръгчето, позиция 49

                    Снимката е твойта , неможах по-нагледно нещо да изровя в базата
                    97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                    .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Yon
                      Първоначално публикувано от filip_gad
                      Съжалявам, но много, много не разбирам, бихте ли ми обяснили малко по-подробно къде точно се намира това пусто моторче?
                      Пусни търсачката има купища снимки
                      Благодаря, чистосърдечно по-нагледно няма как и да е. Надявам от това да е проблема..
                      146 1.4TS `98 + LPG BRC Flying injection

                      Comment


                      • #26
                        Ей ама съм тиква...
                        Mitsubishi Outlander
                        Mitsubishi Space Star
                        Daihatsu Terios

                        Comment


                        • #27
                          idle control valve
                          Не знам дали е като за твоя 1,4 , но това изрових за моторчето
                          Alfa Romeo 146 2.0 TI - Бившата любовница
                          Alfa Romeo 145 & 146
                          Hyndai Coupe

                          Comment


                          • #28
                            Колега нали ти показах къде се намира моторчето на празния ход като идва онзи ден до нас.
                            Alfa Romeo 146 1400 L MEDIO 16V TS '00 - Бивша

                            Чат за съфорумци: http://clubalfaromeo.walker-bg.info/

                            Comment

                            Working...
                            X